Vikariat 2. linje brukerstøtte i IKT Valdres

IKT Valdres søker etter en person som skal jobbe med 2. linje brukerstøtte til 01.09.2020. 

IKT Valdres er et interkommunalt selskap som ivaretar forvaltning, drift, brukerstøtte, anskaffelser og strategisk utvikling av IKT-løsningene for de seks kommunene i Valdres.  Selskapet drifter over 50 fagsystemer og betjener ca. 4.000 brukere fordelt på mer enn 100 lokasjoner. Selskapet har til sammen 15 årsverk og et budsjett på 47 millioner kroner for 2019. Vi holder til i regionsenteret Fagernes.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Betjening av telefon og personlig frammøte.
  • Oppfølging av innmeldte saker, feil og endringsønsker.
  • Feilsøking og problemløsning.
  • Dokumentasjon og loggføring av problem og løsning.

Vi bruker Pureservice som helpdesk system.

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Utdannelse innenfor IKT med fagbrev IKT eller lignende.
  • Erfaring fra 1. linje support og kundeservice.
  • Analytiske evner og feilsøkingskompetanse vil bli vektlagt.
  • Fordel med hardware forståelse, både teoretisk og praktisk.
  • God kjennskap til Microsoft universet, Active Directory, Office, operativsystem.
  • Citrix og administrative støtteverktøy.
  • Kunnskap og erfaring med «follow me» løsninger for utskrift, printserver og multifunksjonsmaskiner.
  • Førerkort klasse B.

 

Du er fortrolig med telefon som arbeidsverktøy og kan forklare teknologi på en enkel måte. Du har en blid og høflig framtoning og lar deg ikke stresse av tidspress.

Vi kan tilby et solid fagmiljø med gode faglige og personlige utviklingsmuligheter. Lønn etter avtale og gode pensjonsvilkår (offentlig tjenestepensjonsordning).

Nærmere opplysninger ved servicekoordinator Øystein Engelsen tlf. 99 10 88 05 eller daglig leder Gudbrand Hegge tlf. 48 29 46 93. Søknad merket ”arkivsak 19/1726” sendes elektronisk via Øystre Slidre kommunes nettsider, www.oystre-slidre.kommune.no – ledige stillingar.   

 

Søknadsfrist: 26.09.2019