Invitasjon til å delta i kartlegging av frilufts- og nærområde i Øystre Slidre kommune

Øystre Slidre kommune jobbar med revisjon av kommuneplanen og har fleire reguleringsplanar til handsaming. I dette arbeidet ønsker vi å forbetre vedtaksgrunnlaget knytt til bruk av friluftsområde og nærområde.

Vi er særleg interesserte i å få kartlagt kva friluftsområde og nærområde barn og unde brukar. Men også vaksne sin bruka av slike områder ønsker vi å få meir informasjon om.

Vi er ute etter informasjon om:

• Kven som brukar områda (barn, ungdom og vaksne sin bruk av nærmiljøet)
  • Kva vert området brukt til (f.eks. turgåing, leik/aktivitet, ski, sykkel o.l.)
  • Kor ofte vert turområde, leik/aktivitetsareal, skiløypa m.v. brukt
  • Korles er det lagt til rette for bruk (f.eks. tilrettelagt for aktivitet/leik, merka stiar/løypar, rastaplassar etc.)
  • Har området spesielle attraksjonar (kulturminne, spesielle naturverdiar, utsiktspunkt o.l.)

Barn og unge si tilbakemelding

Vi er spesielt interessert i barn og unge si tilbakemelding, og håper dei vaksne i familiane kan hjelpe barn og unge å legge inn informasjon om sin bruk av områda.

Slik registrerer du din informasjon

Du legg inn informasjon om bruken av nærmiljøet og friluftsområdet i kommunen via digitalt skjema som heter “kartlegging av miljøkvaliteter”.  Her finn du skjemaet

I skjemaet ligg det informasjon om korleis du kan legge inn di tilbakemelding.

Det er mogleg å legge inn 5 forslag per kategori i spørjeundersøkinga. Det er ikkje mogleg å legge inn forslag for meir enn ein kategori om gongen, så om ein ynskjer å legge inn for eksempel både eit område og ein stad må ein levere skjema to gonger.

Treng du hjelp til utfyllinga, ta kontakt med kommuna.

Svarfrist

Portalen er ope i tidrommet 12. - 30.april 2024.

På førehand mange takk for ditt bidrag!

Jostein Aanestad                                             Tone Snortheim
kommunedirektør                                          Tenesteleiar næring, plan og byggsak

Kontakt Øystre Slidre kommune