Drømmestipend til Borghild

Borghild Dalbø vant drømmestipendet 2018. Ho er snart 16 år og er aktiv innan folkemusikkmiljøet. Ho spelar langleik, som er ein ubroten tradisjon nærast så lenge attende i tid ein kjenner.

Ho har lært av naboen, som heiter Gunvor Hegge og kjem frå ein familie der langleiken har blitt spelt på i mange generasjonar, og som arbeider som langleiklærar i kulturskula i Øystre Slidre. Borghild har spelt langleik i 8-9 år og har allereie opplevd mykje innan folkemusikk. Ho er med i den regionale gruppa FolkemusikkUNG og har vunne klassa si på Landskappleiken.

Stipendordningen er eit samarbeidsprosjekt mellom Norsk kulturskoleråd og Norsk Tipping. Gjennom denne stipendutdelingen ønsker vi å synliggjøre kommunenes arbeid for barn og unge. Vårt håp er at Drømmestipendet skal være verdifull inspirasjon og eit viktig bidrag til å oppfylle mange unge kulturutøveres drømmer.