Gjenbruk for deg og meg

Frivilligsentralen i Øystre Slidre har det siste året jobba aktivt for gjenbruk av klede, sko, sportsutstyr, interiørartiklar og møblar.

Vi har organisert eit kleslager i kjellaren på gamle sjukeheimen på Øvre Moen, Moavegen 38, der frivillige pakkar ut, systematiserer og hjelper til i opningstidene annakvar veke. Her kan dei som treng det mest, hente seg gratis klede, sko, leiker og diverse interiørartiklar. Vi har klede i str baby opp til XXL for dame og herre.

Arbeidet med gjenbruk er veldig meningsfylt og frivilligsentralen opplever at innbyggjarane i kommunen er rause og ynskjer å bidra. Dei som kjem innom for å ta i mot utstyr, er svært takknemlege for tilbodet.

Opningstid

Frå 31.august vil kleslageret vere opent annakvar torsdag kl.14.00 - 18.00.

Innlevering av klede, sko og anna utstyr

Vi tek i mot klede og sko i opningstida torsdagar eller etter avtale på telefon 976 05 755.

Dameavdelinga på kleslageret - Klikk for stort bileteDameavdelinga på kleslageret Liv Vingdal

Kontaktinfo

Liv Vingdal