Heidring for lang og tru teneste

I samband med kommunestyremøtet 17.desember vart Helga Fjelltun og Gunvor Swiboda heidra for lang og tru teneste i Øystre Slidre kommune.

Helga Fjelltun starta som reinhaldar ved Beito skule i 1995. Før dette hadde ho vore i ulike vikariat som reinhaldar i kommunen. Ho var i ei periode reinhaldar ved Beito barnehage, før ho i 2011 vart tilsett ved Lidar skule.

Gunvor Swiboda starta som hjelpepleiar på sjukeheimen i 1979. Ho arbeidde i mange år som nattevakt ved sjukeheimen, og starta i psykisk helseteneste i 2012 før ho kom til miljøtenesta i 2014. Ho var også vikar i psykisk helseteneste og tek no på seg oppdrag som støttekontakt.

Helga Fjelltun, rådmann Jostein Aanestad, Gunvor SwibodaRådmann Jostein Aanestad saman med Helga og Gunvor som vart heidra for sine 25 og 40 år som tilsette i kommunen.