SMS-varsling om feiing og tilsyn

Valdres brann- og redningstjeneste har begynt med SMS-varsling om feiing og tilsyn til innbyggere i boliger og ferie/fritidseiendommer.

Ved varsel om feiing eller tilsyn, tilsynsrapporter eller oppfølging av avvik, vil du som eier av bolig eller ferie/fritidseiendom få en SMS.

All kommunikasjon som gjelder feiing/tilsyn vil foregå gjennom portalen MinEiendom. Man logger seg på med elektronisk ID og finner relevant informasjon knyttet til feiing/tilsyn på sin eiendom.

MinEiendom er tilgjengelig hele døgnet på alle digitale plattformer. Link til MinEiendom kommer i SMS-en eller på www.valdresbrannvesen.no

Ved spørsmål om feiing/tilsyn eller faktura og gebyr, ta kontakt med feierformann Kjell Ivar Haugen.

Kjell Ivar Haugen
Feierformann